Geoblog.pl    OneDreamTeam    Podróże    Do okoła Świata    Pekin

Pekin

Chiny
Chiny, Pekin

Jesteśmy w Pekinie! Ale tu w Chinach spory problem z internetem, a dokładnie z określonymi stronami. Facebook nie działa tu wcale, podobno trzeba mieć jakieś kody,żeby móc tu korzystać z niego;) Dodatkowo problemy są ze wszystkimi stronami Google, dlatego też nie możemy uaktualniać sami swojego bloga (bo jego tez obsługuje Google). Spróbujemy podziałać coś przez pośrednictwo - brata Ewy;)

Zaległe Pyrki!
Niniejszym ogłaszamy,że Ułan Bator otrzymuje od nas 1,5 Pyrki! Punkty przyznane zostały za angielskie napisy na wszystkich szyldach, sklepach itp. oraz za świetne, tanie knajpki. Ułan Bator nie dostał 5 punktów za: śliskie chodniki, na których idzie się zabić w zimie; nie zawsze przyjaznych ludzi, nie ustające dźwięki klaksonów, smog i brak estetyki.

Reszta Mongolii (nie wliczając stolicy) otrzymuje 4 Pyrki! Brak jednej Pyrki do maxa zawdzięczamy pogodzie: że zimno i śnieg wszędzie, przez co krajobraz się zlewa.